Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 5 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Pomimo pandemii Urząd pracuje bez zmian

Wydane przez rząd rozporządzenie dotyczące pracy zdalnej w administracji nie będzie miało wpływu na dotychczasowy sposób obsługi klientów Urzędu Miejskiego w Przemyślu. Od początku trwania epidemii mieszkańcy Przemyśla mogą załatwić sprawy urzędowe we wszystkich naszych siedzibach, warunkiem jest wcześniejsze umówienie wizyty, a podczas niej zachowanie wymogów sanitarnych, czyli zasłonienie ust i nosa.

Widok na Rynek i budynek Urzędu Miejskiego

Pandemia sprawiła, że klienci Urzędu przyjmowani są wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu (w różnej formie) wizyty. Opublikowane w piątek rządowe rozporządzenie nie wpłynie więc na zmianę sposobu obsługi klientów Urzędu.

Zgłoszenia obejmują najpopularniejsze usługi administracyjne, np. dotyczących spraw obywatelskich, komunikacyjnych, aktów stanu cywilnego.

  1. w sprawach komunikacyjnych, tj. rejestracji/wyrejestrowania pojazdów, wydawania dowodów rejestracyjnych/zgłoszenia zbycia pojazdu lub sprawach prawa jazdy wizytę umawiamy przez internetowy system rezerwacji, który znajduje się na stronie www.przemysl.pl. oraz aplikacji mobilnej Miasto Przemyśl dostępnej w sklepach najpopularniejszych platform telefonów komórkowych. Aby to zrobić, należy uzupełnić wymagane dane kontaktowe, wybrać rodzaj sprawy, szczegółowy zakres z listy, zapoznać się z regulaminem oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. W następnym kroku wybrać stanowisko i dokonać wyboru terminu i godziny wizyty Urzędzie. Po wypełnieniu wszystkich pól i wybraniu przycisku "Zarezerwuj termin" wyświetli się potwierdzenie rezerwacji. Warto także przeczytać opis procedury. Można z niego dowiedzieć się, jakie dokumenty i załączniki są wymagane dla załatwienia danej sprawy.
  2. w sprawach obywatelskich wskazane jest wcześniejsze umówienie się telefoniczne:
  1. sprawy w Urzędzie Stanu Cywilnego są załatwiane na bieżąco po zgłoszeniu chęci wizyty na miejscu u strażnika w holu budynku UM Rynek 1. Posiadając Profil Zaufany Mogą Państwo skorzystać także z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, czyli ePUAP mogą Państwo także:

Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego, jeżeli chcą Państwo załatwić swoją sprawę w innym, właściwym wydziałem lub biurem urzędu.

Przypominamy o obowiązku zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk przy wejściu do budynków Urzędu Miejskiego. Dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk znajdują się przy wejściu do każdego z nich.

Wersja XML