Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 4 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Uwaga mieszkańcy Przemyśla! Nowa formuła kontaktów z urzędem

Szanowni Państwo, Mieszkańcy Przemyśla!

 

Od soboty, 17 października nasze miasto znajduje się w tzw. czerwonej strefie. Pogarszająca się sytuacja epidemiczna dotknęła również Urząd Miejski w Przemyślu. Ze względu na wysoką absencję pracowników, w jednym z wydziałów, zmienione zostają zasady komunikowania się w sprawach urzędowych.

 

 

Wszystkich Państwa, którzy planowali w najbliższym czasie odwiedzenie Wydziału Gospodarki Lokalowej UM w Przemyślu (ul. Wodna 11) informujemy, iż referat czasowo zawiesił bezpośrednie przyjmowanie stron. Kontakt w sprawach, które obejmuje ów wydział możliwy jest wyłącznie drogą listowną lub elektroniczną.

 

Państwa, którzy wybiorą tradycyjną (listowną) formę korespondencji prosimy o składanie pism/wniosków w biurze podawczym, znajdującym się na parterze budynku UM przy Rynek 1. Natomiast jeśli wolicie Państwo kontakt drogą elektroniczną, korespondencję prosimy kierować na adres: .

 

 

Również – do tej pory bezpośrednie – spotkania Prezydenta Miasta Przemyśla, Wiceprezydenta oraz Sekretarza z mieszkańcami miasta odbywać się będą w nieco zmienionej formie. Od dziś (19 bm.) przyjmowanie stron przez władze miasta odbywać się będzie telefonicznie lub za pośrednictwem ogólnodostępnych komunikatorów internetowych. O szczegółach dowiecie się Państwo dzwoniąc pod numery telefonów:

 

♦ 16 675 20 81 w. 310 – sekretariat Prezydenta Miasta Przemyśla Wojciecha Bakuna

♦ 16 678 23 41 w. 320 – sekretariat Wiceprezydenta Miasta Przemyśla Bogusława Świeżego

♦ 16 675 20 81 w. 310 - Sekretarz Miasta Dariusz Łapa

 

 

 

Pozostałe wydziały pracują bez zmian.

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy. Jednocześnie prosimy Państwa o wyrozumiałość i cierpliwość. Zapewniamy, iż mimo ogromnych braków kadrowych, wywołanych wzrostem zachorowań na COVID-19 lub koniecznością odbycia kilkudniowej kwarantanny, staramy się, by Państwa sprawy były załatwiane na bieżąco, bez zbędnej zwłoki i na najwyższym poziomie.

 

O wszelkich zmianach będziemy Państwa na bieżąco informować.

 

Brak opisu obrazka

tekst i zdjęcie: Agata Czereba

Wersja XML