Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 5 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Doręczenie decyzji podatkowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu

Szanowni Państwo, Mieszkańcy Przemyśla,

 

W miesiącu lutym 2020 r. na terenie Miasta Przemyśla urzędnicy będą roznosili decyzje określające wymiar podatku oraz zawiadomienia o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

 

 

DORĘCZYCIELE – PRACOWNICY URZĘDU MIEJSKIEGO W PRZEMYŚLU NIE PRZYJMUJĄ ŻADNYCH PIENIĘDZY OD ADRESATÓW ZAWIADOMIEŃ – JEŚLI BĘDZIE KTOŚ ŻĄDAŁ PIENIĘDZY TO JEST TO OSOBA PODSZYWAJĄCA SIĘ POD URZĘDNIKA!!!

 

Przypominamy, że zgodnie z art. 40 ust. 1 Ustawy  z dnia   23 listopada 2012 r. Prawo   pocztowe właściciel  lub   współwłaściciel nieruchomości, na której znajduje się budynek mieszkalny ma obowiązek posiadania oddawczej skrzynki pocztowej.

 

Brak opisu obrazka

Wersja XML