Przenosimy się!
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami zakończył się remont i adaptacja budynku przy ul. Ratuszowej 1 na potrzeby Urzędu Miejskiego. Od kilku dni trwają przenosiny części wydziałów do nowej siedziby. Pozwoli to na skupienie dotychczas rozrzuconych w wielu miejscach komórek Urzędu, ułatwiając mieszkańcom załatwianie swoich spraw, a także zwolnienie dotychczas wynajmowanych (ul. Katedralna 5) lub będących w złym stanie technicznym budynków (ul. Matejki 1).
W nowo zagospodarowanym budynku swoją siedzibę mają wydziały i komórki:
- Promocji i Kultury,
- Edukacji i Sportu,
- Spraw Społecznych,
- Architektury,
- Rozwoju, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych,
- Biuro Zamówień Publicznych,
- Biuro Rozwoju Miasta.
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego w całości znajdzie się w budynku Rynek 1, a Archiwum Urzędu Miejskiego w Przemyślu pozostaje przy ul. Harcmistrz Izydory Kossowskiej 1. Numery telefonów, z których do tej pory korzystaliście Państwo w kontaktach z urzędnikami, pozostają bez zmian.
Przebudowa pomieszczeń budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Ratuszowej 1
dla potrzeb administracyjnych Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
1. Zakres robót obejmował przebudowę parteru, I piętra i II piętra, wykonanie elewacji północnej budynku, dobudowę windy i schodów zewnętrznych. Zakres nie obejmował piwnic, poddasza, dachu oraz pozostałych elewacji.
2. Szczegółowy zakres prac budowlanych:
- rozbiórki i demontaże łącznie z demontażem instalacji elektrycznej, c.o., wod-kan,
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
- poszerzenie biegów klatki schodowej na strych,
- wykonanie komina oddymiającego i stropu klatki schodowej poddasza,
- wykonanie schodów zewnętrznych i szybu windy,
- montaż dźwigu osobowego,
- roboty murarskie, tynkarskie
- posadzki z płytek posadzkowych i okładzinowych w toaletach i pomieszczeniach socjalnych,
- wyposażenie toalet w suszarki do rąk bez zakupu i montażu luster,
- posadzki w korytarzu na parterze z płytek gres,
- posadzki w pomieszczeniach biurowych z paneli,
- sufity podwieszane z płyt GK w pomieszczeniach,
- sufity podwieszane kasetonowe w korytarzach
- częściowa wymiana stolarki okiennej na p.poż
- montaż stolarki drzwiowej drewnianej,
- remont elewacji od strony parkingu – tynk, obróbki blacharskie, malowanie.
- wykonanie instalacji sanitarnych: zimnej wody, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania, kanalizacyjnej,
- wykonanie instalacji elektrycznych: p.poż, nowego zasilania budynku, wewnętrznej instalacji elektrycznej, alarmowej, okablowania sieci LAN
- przebudowę odcinka zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
3.Termin realizacji zadania:
- rozpoczęcie robót – 04 grudnia 2017r.
- zakończenie robót – 27 czerwca 2019r.
4. Koszt przebudowy budynku: 2 361 177,88zł.
5. Dane techniczne: Powierzchnia użytkowa: 1 326,21m2; Kubatura: 10 539m3.
publikacja: Witold Wołczyk
Wersja XML